Tuesday, June 28, 2011

got new stuff...

I got one new stuff. that mean it is without me there in Greenville... lol Also, I even didn't know that when I order, and it comes to there... so I was surprised about it.... My roommate told me that it came to there at my apartment after I left, and I was not sure what it is... but I think I remember that I order it. :)
(私は新たに一つコップとソーサーをゲットしました。この事は自分がグリーンビルにいないのにそこに来てしまったという事です。アハハ。それに自分では頼んだ事をすっかり忘れていました。そして、突然アパートに来たのです。自分でも驚きました。ルームメイトが知らせてくれて初めて新しいアイテムが来たという事を知りそしてそれが何わかりませんでした。)

I am happy to see it, and here is what it is

Fire King Cup and Saucer..
well tell me what it is... since I don't see it yet... ;(

2 comments:

  1. ルームメイトの方も、
    そして村上さんもビックリな出来事だった様子が想像できました。笑

    全く同じカップがもうすぐnicoへ来る予定だったので、私はこの記事に驚きました。(^_^)

    ReplyDelete
  2. そうだったんですね。それは偶然で驚きました!

    7月中旬ごろたぶん少し暇ができます。その頃に何かイベントでも開催しませんか?

    ReplyDelete