Friday, June 10, 2011

Finally...

Today, I finally get one, two things of Fire King. I wanted to buy it long time, but I couldn't do that until today. Because I haven't found anywhere since I start looking them, but now I found and after that I bought it. Also, I got 25% discount from the Antique shop people. That was really nice of them. I wasn't expected that kind of discount. So I told them "THANK YOU! :) ". 25% is a lot discount than you think anyway.
(今日はファイヤーキングを1、2個程ゲットしてきました。長い間欲しくて探していたのもで、なかなか今日まで見つける事ができませんでした。見つけた瞬間手に持ってレジに歩いていっていました。そこで、店の人が25%オフしてくださりました。とても親切な方々です。値段を安くしてもらえるとは思っていませんでしたので、とても嬉しく思いました。それですぐに「ありがとうございます。」と言ってしまいました。25%オフはかなりすごいです。)

Here is what I got today.
Fire King Turquoise Blue Salad Bowl

Fire King Swirl Azurite Cup and Saucer

Fire King Azurite Charm Creamer and Sugar Cups

Fire King Azurite Charm
different angle
I bought these from an antique ship, and it was really great deal. Also, I didn't  pay much more than I should be expected. I am so glad to buy these items. Now, I am going to use these to drink tea, coffee, and so on. :)
(アンティークショップからこれらはかいました。そして、いい値段でかう事ができました。自分が思っていた値段よりもかなり安く手に入りすごく嬉しかったです。これからはこれらを使って紅茶やコヒーといったものを飲んで行こうと思います。)

 I am so happy right now! and looking at them.

Oh it's my thing, but I just want to post two more pictures. That is what I made some dinner and use fire king dishes... looks so nice... taste is just ok for myself... lol. no no no it was really good!
(私事ですが、あと2枚ほど写真を載せようと思います。これは夕食の時にどんなものを食べてファイヤーキングをつかっているものです。見た目がすごくおいしそうです。味はそこまで。。。いえいえ、ちゃんとおいしかったです!)

Fire King Swirl Azurite dishes use for Dinner
Fire King Swirl Sunrise using for dinner!
I couldn't eat all so I ate this one next day too... lunch and dinner!
I hope people enjoy looking at my blog!

2 comments:

  1. こんにちは

    欲しかったものを見つけて買う時は、気持ち良いですよね。
    ファイヤーキングを身近に買える環境が、とても羨ましいです。
    そして素敵なディナーですね!

    ReplyDelete
  2. こんにちは!

    確かに!欲しいものを見つけて買う時はすごく気持ちがいいです。でも、かなり意識もせず見つけた瞬間にもってレジに向かえっていました。

    アハハ

    日本に帰るので6月から8月まで買える環境にはいませんが、またアメリカに帰ってきた時は買う事ができるので楽しみが増えそうです。:)

    ReplyDelete