Wednesday, January 30, 2013

My friend's birthday

Today was one of my friend birthday, and I made lunch and dinner for him, and it was not much thing. However, my friend was happy that I made lunch and dinner for his birthday. ahaha Well, I can not do anything other than that anyway. lol. I know I should do different thing, but I can not do anything other than that. I cook Tonkatsu and curry for lunch and dinner. Tonkatsu for Lunch and dinner for curry, but I made it when I was cooking lunch. So I don't have to make twice... :-) Oh... that makes me lazy.... lol Well, that is ok for making once for two meals, because that way I can save energy and other things. Well, I think I just being happy for myself today and trying make my friend happy. So I don't have anything bad happen. I think.
(今日は友達の誕生日でした。そして友達の誕生日ということもあって昼食と夕食の両方を作ることにしました。誕生日なので友達の一番好きなものを作ろうかと思って考えましたが、何をすればよいかわからないという状況で。。。どうしようかと悩んだのですが。。やっぱりこれだ!というもで定番?かもしれないのですが、カレーとトンカツになりました。一応アメリカ人の友達なので日本食というだけでもうれしいかもと思いました。アハハ。昼食と夕食を昼食にまとめて作ってしまいました。こうすることで楽できる~!というのもありますが、そうすることでよりよく節約できるということも考えました。友達には失礼。でも、楽しい気分でいる自分が友達を楽しませれればと思いました。)

Here is the pictures



curry and tonkatsu
Fire King Azurite dishes


Tonkatsu


Curry Rice
Fire King Shell 22K Gold

No comments:

Post a Comment