Wednesday, January 2, 2013

January 2nd, 2013

Today, I was actually not able to sleep until 6 or 7am, and I was really having trouble throat hurting. However, I went to bed around that time and woke up around 12 or 1pm. So I had a good sleep. I dream some dream during my sleep it was some strange dream, but it was a good one. I guess that is a good thing to dream on first sleep on 2013. Oh yeah, it is still New Year's holiday in Japan, but in the USA, over holiday now. So people start working today actually. I hope everyone has a great day of start year day, and I hope I will have a good day today as everyone else. I almost forgot that, I went to Starbucks and it was so strange that someone paid for my drink when my friend and me drive up there. So I got free Starbucks coffee. However, it was kind of surprised that kind of happen. BUT I think people are very nice and want to give away for their great kindness.
(朝の6か7時までなかなか寝付くことが出来ませんでした。理由としては喉が痛み睡眠を妨げていたというのがあります。でも、その後熟睡して起きたのは午後12時か午後1時でした。すごく良く寝ていた感じがします。睡眠中には夢をみました。これがいい夢だったので、すごくうれしかったです。起きた時にいい夢見たなぁと思ってしまいました。夢の内容は今度時間があるときに。。。でも、2013年最初の夢がいい夢だったことはいいことです。今日はまだ2日で日本で言えばまだお正月休みの最中なのですが、アメリカではすでに仕事始めです。今日からは普通にいろいろと始まっているといった感じです。あ、忘れないうちにここに書いておこうと思います。スターバックスに行った時に注文をして窓口でお金を払おうとした時に「支払いはもう終わってます」といわれました。よくよく聞いてみると「前にいた車の方がすでに支払いをしてくれたんですよ。この時期になるとそういう方が多いんですよね。」といわれました。自分と友達両方ともビックリ驚きました。世の中、まだまだ捨てたものではないのだなぁと思う一時でした。やさしい人がいるということや親切な方の思いやりが心にしみました。「ありがとう」というお礼の感謝です。)

Here is the picture of my day
my dogs in my car waiting

Hana and Kuki were trying to say something

my meal of the day.

this cost was around $3.2 per person.

No comments:

Post a Comment