Wednesday, July 24, 2013

Today's Lunch: Simple Japanese Meal But....

I had a good lunch today, and I use Fire King Azurite dishes made in U.S.A ones. However, what I made for lunch was really typical Japanese meal, so looks like this is Japanese dish after all... Well, my meal is a healthy one this lunch and made me really happy anyway. So I like to post here for just small picture of it. My lunch menu was rice, miso soup, egg, and  steamed salmon with seasoning. It is a good lunch to eat like this when you have time for enjoying it. I was eating this lunch and really enjoyed it with my dogs around me. Well, this was a nice and a great spending for cooking and eating. Also, dishes makes this meal better than just using normal dishes. ahaha.
(今日のランチはとてもいいもので、ファイヤーキングの食器を使ってたべました。しかしながら、ランチメニューは日本独特のご飯になり、アメリカの食器にも関わらず日本の食器のような気分になりました。というのは食事が日本食で結構健康的なものになったというのもあります。そうだったのでさらに嬉しく幸せに感じました。今日のランチメニューはご飯、お味噌汁、生卵、そしてサーモン焼きでした。サーモンは味塩こしょうでちょっと味をつけてます。とても良いランチになりました。そして、ゆっくりと味わえる時にちゃんと食べておくべきだと思います。ゆっくりと調理ができ、味わえるのは最高の贅沢かもしれないですね。それに食器もいいものを使えばさらに美味しく感じます。)

here is the picture
rice, miso soup, egg, and steamed salmon
Fire King Azurite Swirl dishes

No comments:

Post a Comment