Thursday, July 18, 2013

Morning Meal

This morning, I ate my good morning meal.... such as Salmon with rice and miso soup... Seems like I am eating really healthy meal, I have been eating for several days. However, it is a nice meal for morning and breakfast. I like to make some breakfast sometime, but this Japanese meal is the best thing to eat in the morning! Oh well, I use my Japanese dishes for this morning. I haven't use this long time since I have Fire King dishes. I am so happy that I know how to make a good Japanese meal in the morning. Well, I think I will have a great day after all.
(今朝はいい朝ご飯を食べる事ができました。今朝のメニューは鮭ご飯とお味噌汁でした。見た目のようにかなり健康的でした。まぁ、この頃こんな感じのご飯を食べていました。しかしながら、朝食は時たま作るのですが、こんな感じの健康的なものを久々に作った気がします。それからさらに日本の食器を久々に使いました。結構久しぶりだった気がします。なぜかというとファイヤーキングの食器をこの頃ずーっと使っていたからというのもあります。日本食を作れる事がこんなに幸せな事だという事を久々に感じた朝でした。今日はきっといい一日になると思います。)

here is my picture of breakfast
Salmon Rice and Miso Soup

No comments:

Post a Comment