Saturday, December 29, 2012

oh wowowowow

I just saw that my car meter showed 120,000 miles for total running distance! WOW. I drove this much?! That mean I drove almost 5 circle of earth on equator. lol That's a lot of driving and distance, but where I drove???? I drive around Greenville, NC and so on. I haven't drive this car with anywhere far as I should.... I think.... Well, I hope I will use this car more and more years!
(今さっき車のメーターを見たらなんと!120,000マイルという走行距離数になっていました。結構ビックリしましたが、それだけ運転しているのだということになるので。。。これって地球を5周分くらい走っていることになるんだよね。といってもどこを運転したのか?という疑問が。。。そこまで遠出はしていないのでここ付近を走ってこのくらいになるのか。。。と思ってしまいました。まぁ、このままこの車をあと数年間は乗っていたいと強く思いました。自分の車大好きなんですよね。)

here is the picture of my car meter
120,000 miles

No comments:

Post a Comment