Wednesday, December 26, 2012

December 26th, 2012

Actually, I was sleeping a long time today, after I came back from my friend's house last night. It was around 3:30am.... So I was extremely tired or something like that. Then, I woke up around 2pm or 3pm. I was surprised that until that time I didn't wake up. Well, it was a good sleep ever since several years. I usually sleep 3 to 4 hours or maybe little bit more, but I get tired after that over sleeping. Well, this time, I was really having a great sleeping and when I woke up I was really really had a good waking up. Well, after that I went to little bit after Christmas Day shopping. I didn't buy anything, but it was 50~75% off for several different stores. I like to go stores and look around to find something good to buy now and save to next Christmas. But it was a fun time! After that I came home and started to make a dinner. I made a Tonkatsu. It was a good and delicious, and I think I like to make it. It was a fun thing to make it.
(今日はすごい事に12時間近くの睡眠をとりました。今までの疲れが出てきたのかと思うほど熟睡していました。結構ビックリしました。いつもなら3時間とか4時間ほどの睡眠で起きてしまうのですが、今回は長ーい時間寝ていました。まぁ、友達の家から帰ってきたのが朝の3時半ごろでそれから少しして寝ましたが、起きたのは午後2時か3時でした。これほど熟睡したのは久しぶりかと思います。まぁその後起きてからちょっとしてクリスマスのあとの割引があるのでお店を見に行きました。それぞれのお店で50~75%ほどの割引がありました。見てるだけで何を買ったというわけではないのですが、やはり安いものを見てしまうとおもしろいなぁと思ってしました。でも、来年のクリスマスに備えてプレゼントの包みなどがもっと安くなった時には買おうかと思いました。その後、帰宅して夕食の準備をしました。今日はトンカツにしました。見た目もよくとても美味しかったので、また今度作ろうとかと思いました。)

Here is the picture of my dinner.
this is TONKATSU
Fire King Shell Jadeite 

No comments:

Post a Comment