Showing posts with label ?. Show all posts
Showing posts with label ?. Show all posts

Wednesday, March 7, 2012

Apple New iPad....!

Today is the day of new iPad announcement, and I am just hearing about it as live. However, I am not in there just looking at website and so on. Well, it is nice to know the iPad announcement every time, but I was excited to hear that Siri has Japanese and available for today. That is the most excited thing to hear from apple now. YaY. IT's so nice to have that I can ask Japanese for Siri and so on.  I haven't hear any name call for new iPad yet now. Well, I am not sure what they will call.... ahahaha
(今日は新しいiPadの発表の日です。結構楽しみにしていました。でも、ライブでみているのですが、といってもインターネット上で読んでいると言った方がいいと思うのですが。。。まぁ、今から言えばiPad自体にはあまり興味がなく、今興味があるのは今日からiPhone 4S のSiriで日本語が対応になる!ということにもっとも興味がわきました。一番楽しみにしていたのでこれはいい!!!と思ったくらいです。やはりこれが一番聞きたかったことなので最も関心をもってみていました。もう1時間くらい経つのですが、まだiPadの新しい名前に関して誰も聞いていない状態です。どうなってる?と思いますが。。。。まぁいいや!)

here is some new iPad pictures
new iPad


display changed

iPad 2 and new iPad


iPhone 4 and new iPad display is the same!
I will update more later! I will hear more and more about new iPad until end of the announcement today. it's still middle of announcement and I just wanted to update some information, so I update here.
(まだまだあとからアップデートをしようと思います。なんせ、まだ発表が終わっていないのですから。あとから付け加えてアップします。)