Showing posts with label Galaxy Note 3. Show all posts
Showing posts with label Galaxy Note 3. Show all posts

Thursday, October 17, 2013

Which bigger screen phone... Do you think popular for new ones????

This season and this year, just three new bigger screen smartphones comes out. Those phones are Samsung Galaxy Note 3, LG Optimous G Pro and HTC One max. However, one phone is not yet to comes out for USA now.  All three of them seems like that is a great phones.
今秋と今年一年で画面が大きい人気のスマホが出てきました。そこスマートフォンというのがサムソンのGalaxy Note 3, LG Optimous G Pro, そして、HTC ONE maxという3つの機種です。まだ1つはアメリカでの発売がされていません。そのすべての機種はすごく良いスマートフォンになっています。

LG Optimus G Pro
               LG Optimus G Pro has 5.5 inches screen and this phone came out  May 2013. In the United States, the Optimus G Pro is available through AT&T for $99.99 with a 2-year contract and data plan. At release, it was priced at $199.99. But no other careers.
               (LG Optimus G Proは5.5インチのスクリーンサイズで2013年5月に発売されました。アメリカではOptimus G ProはAT&Tから今2年契約で$99.99で売り出されています。発売された当初は2年契約で$199.99でした。そして他の会社からはでていません。)

Samsung Galaxy Note 3
             Samsung Galaxy Note 3 has 5.68 inches screen and this phone came out October 2013. The international Galaxy Note 3 was released on September 25, 2013 in over 140 countries, while its U.S. and Japanese releases were released in October 2013. It will connect with Galaxy Gear which is watchphone. 
            (サムソンのGalaxy Note 3は5.68インチの大画面で今秋10月に発売されました。このGalaxy Note 3は9月25日に発売が140カ国で発売が開始されましたが、アメリカと日本での発売は10月に入ってからの発売になりました。そしてこれは時計電話のGalaxy Gearとの接続して使うことができるようです。

HTC One max
              HTC ONE max is announced for October 14th, 2013 in the world, and it has 5.9 inches screen size. So this is the bigger smartphone device in this mobile market. HTC ONE max has been change small design change from HTC ONE, and it hsa fingerprint reading system on the back of phone.
               (HTC ONE maxは10月14日に正式発表が世界に向けてありました。そして画面のサイズは5.9インチとなっています。そしてこれは結構もしくは1番大きいものではないかと思います。このOne maxは仕様もすこしHTC ONEに比べて変わりました。そしてさらに指紋認証も取り入れたりと今までのものに比べてさらに機能が充実した模様です。

Friday, October 11, 2013

OMG.... It is in the Morning of Friday! I was Stay Up All Night.... (あらら。。。もう金曜日の朝だ!徹夜しっちゃった!)

Technology
OMG!!! It is already in the morning.... I just notice that my watch telling me "It is after 7am.".  I have been watching and researching some technology events and information for mobile, PC and devices. Then, I figure out that will take longer time. Then I wasn't sleepy yet when I started, but now it's already morning.... That means I spend all night for watching some technological study and researching some software information. I thought that I don't spend all night. Well, I guess I am trying to done as much as I can for some of information I would like to know myself, and maybe that will help me to make some YouTube video later time. Also, this will help me to make myself for researching technical skill improve and knowledge of my future too. Addition to that, I would like to know more about computer software system and mobile system. ahaha.

(あれま・・・ もうすでに朝になっています。今時計を見たらすでに朝の7時を回っていました。という事は、徹夜をしてしまったと言うことになってしまいます。まぁ、徹夜で何していたかといいますと、テクノロジーや携帯、PCなどについての調べ物やビデオを見るなどやっていました。ビデオを見ながらそれについてまとめをするなどしていると結構時間がかかるものです。気がつけば朝になっていました。眠たくなかったので、折角時間があるのだからと思って調べ物をしていたら結局集中してしまって、徹夜してしまいました。こんな事は結構ありがちなことです。調べ物をしていたらやはり終わらせられる所までやれないかと思ってしまって。。。{テーブルトークも夕方からあるので。。。}やっちゃいました。この情報やテクノロジーに関しての記述などはのちのち役に立つと思います。どんな感じのソフトウェアが今一番重要視されているかなども調べたりしています。日進月歩なので情報量が膨大です。)

Mobile phones' technology
So, I could help people around me and trying to teach them what the most important matter is.  I usually talk to my mother and trying to help her about computer, cellphone and other technological things, but sometime it is hard to tell another person. Well, if I do myself, it is easier than telling people what to do. However, this will be a great skill for me after all. Oh yeah, what I was doing and trying to find for new technology all night, that is Apple products and Samsung products. Well, Apple will be announcing their new iPad and iPad mini 2 on October 22nd, and Samsung is just release new device which is Galaxy Note 3 and Gear. Also, Windows 8.1 is coming soon. Hopefully, I will catch all up sometime and try to help people who need it.

(それに、質問などの受け答えをする際にも役に立つことだと思っています。自分の為になることなので時間を費やしてでもやるべきではあるんですが。。。それにリサーチスキルも向上します。より良い情報を正確にしかも早く手に入れる方法などもやっているうちにわかってきます。それはさておき、何を調べていたかというと今後のテクノロジーに関する情報やアップルが何を出してくるか、サムソンが次に出す最新のテクノロジーや情報は何かなど色々なことです。まぁ、今のところAppleが10月22日に新しいiPadとiPad mini 2の発表を控えています。そしてサムソンの方はサムソンの方でGalaxy Note 3とGalaxy Gearを出したばかりということもあり、次に何が来るのかはまだまだわからない状況になっています。それから、Window 8.1の方ももうすぐです。なるべく新しい情報がいっぱい載せれるといいなぁとおもって調べています。)

Samsung      and     Apple
I hope everyone will have a great Friday...
良い金曜日でありますように。。。


and.............
そして。。。。

Will have a nice day!
良い一日を過ごせますように!