Monday, December 5, 2011

MY BLOG PAGEVIEWS

Actually this morning, my blog pageviews are over 10,000, and it is good to see that my blog was over 10,000 viewed already. However, that statistic number is after I start posting this year everyday and start writing about Fire King. I am happy to see that my blog was viewed that many times already.
(実は今日の朝、このブログが1万回の閲覧を突破しました。1万回という数字にすごく驚きましたが、同時にすごくうれしくなりました。たくさんの方に見ていただいているみたいで本当に感謝しました。まぁ、ただの自己満足のブログなので。。。誤字脱字はかなりあると思います。それに間違っている文法もちらほらあると思うのですが。。。しかし、この数字になるのは今年になって毎日書き始めてからの閲覧が増えたことになります。しかも、ファイヤーキングを載せ始めてからではないかと思っています。どちらにしろこれからも頑張っていろいろな情報を載せていける様にしていくつもりです。)

Well, my goal of writing blog is the getting people know about this town: Greenville, NC USA, but another goal is writing about Fire-King information as much as I can and another one is not only the information but also post that how I use the Fire-King for my small life and enjoying that. I am sure that makes people know how Fire-King is really useful for, and what it is existing for.
(本来の趣旨はアメリカ合衆国、ノースカロライナ州にあるグリーンビルという街をみなさんに知ってもらえるようにするというゴールがあります。しかし、さらなるゴールはファイヤーキング情報を書いていくこと、そしてさらにファイヤーキングをどのように自分の素朴な生活に取り入れているのかということを書いていくことにあります。実際、ファイヤーキングの情報は皆さん他のところでも得ることができると思います。しかし、「どんな風に使っているとかどのようにファイヤーキングが生活の一部として使えるのかなどはなかなか探せないのでは?」と思って書き込みをし始めました。そしてそれはファイヤーキングの本来の姿をみせるいい機会ではとも思っています。)

I hope this will give everyone's join me and follow me to have some active blog after all!

No comments:

Post a Comment