Thursday, October 20, 2011

CAKE

I bought one ice cream cake yesterday, and I eat that today after I came back from classes. It was really good cake and I like to have another piece for later again. I just didn't think that what I really want to eat... but I just thought that I want to eat cake after all....
(今日はケーキを買ってきました。久しぶりにケーキが食べたいと思って。。。そして、授業が終わった後にケーキを食べました。とっても美味しくてもう一つ食べたいと思うくらいでしたが、やめました。なぜかケーキがものすごく食べたいと思ってしまってついつい買ってしまいました。)

Here is the Cake!
Baskin Robinson's Ice Cream Cake

Use Pyrex Patio Snack Set
I didn't meant to cut that much but I didn't want to cut that BR chocolate, so I just cut that much and I actually eat all.... huh. But after that I thought I don't' need to eat anything rest of today... lol
I hope I will have another cake later!
(そこまで大きく切るつもりはなかったのですが、BRと書いてある部分を包丁で切りたくなかったというのがあり。。。ついついその大きさにそして食べてしまいました。もう今日はこれ以上何もいらないと思ったくらいです。)

No comments:

Post a Comment